close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הטיפול היעיל ביותר נגד סתימות ביוב

מערכת שורשכה כסליו, תשעח13/12/2017

סתימת ביוב? הפתרון הטוב ביותר הוא הזמנת ביובית...

תגיות:
כל מי שהפך את קומת המרתף ליחידת מגורים או למשרד מכיר את הבעיה הזו היטב, וגם בעלי עסקים ומפעלים זכו לחוות אותה מקרוב. סתימות ביוב הן מפגע סביבתי ותברואתי של ממש, גם בגלל הריחות הנוראיים אבל בעיקר משום שהן פוגעות בשגרת החיים והעבודה. כדי להימנע מהצפות (או כדי למנוע החמרה בהצפה הקיימת) אנחנו נדרשים להימנע משימוש בברים או מהפעלת מכונת הכביסה עד לפתרון הבעיה. מה הוא הפתרון הזה? טוב ששאלתם. הכירו את הביובית, זו שיש לה חמוד מאוד אבל השם הזה רק מטעה.

משאית השאיבה שתפתור את הבעיה
אחרי הטיזינג הקצר הזה הגיע הזמן להבין מה היא בעצם ביובית, שנשמעת חביבה ועדינה בעוד קשה לפספס אותה כשהיא נכנסת לרחוב קרא עוד. זוהי למעשה משאית שאיבה ענקית וכבדה שאליה מחוברים מכלי שאיבה עצומים בגודלם. הצוות האחראי לתפעול הביובית נעזר בה כדי לשאוב אל המכלים את מי השופכין ואת כל מה שהצטבר בביוב לאורך הדרך, מעלים וענפים, דרך שומן ואבק ועד לכלוך ופסולת. כשמנקים מהדרך את כל אלה ומוסיפים לנקות את קו הביוב מכל וכל, המערכת חוזרת לעבוד באופן תקין לחלוטין, וזו בדיוק המטרה.

איך מזמינים ביובית?
בעלי דירות ומסעדות וגם בעלי מפעלים וכל מקום שבו מערכת הביוב עשויה להיסתם, כולם זקוקים מפעם לפעם לשירותי ביובית בתל אביב. השאלה הגדולה היא איך עושים את זה נכון והאם כל מי שמתהדר במשאית הגדולה עם המכל המרשים יתאים למשימה. את התשובה לשאלה הזו נחלק לשני חלקים עיקריים, ונתחיל דווקא מהפרטים הטכניים. כדי להפעיל משאית ביוב ולבצע את פעילת היניקה נדרש המפעיל לקבל אישור של המשרד להגנת הסביבה. אם אתם שואלים את עצמכם למה נסו לשער מה עושים חברי הצוות עם הפסולת והלכלוך שהצטברו במכל. באופן עקרוני הם אמורים לפנות הלכלוך הזה אל אתר פסולת מוכר, ורק מי שיש לו את הרישיון המתאים יוכל לעשות זאת.

שירות ומקצועיות
הנושא השני הוא, כמובן, מקצועיות. אם יש לכם המלצות מחברים או קולגות למשרד תוכלו להתחיל משם, ומאוד מומלץ לבצע סקר שוק קצר ולהשוות בין חברות. מחיר הוגן הוא רכיב חשוב אבל שימו לב לרמת השירות, למקצועיות, לזמינות ולאחריות של החברה ושל הצוות. אם כל הרכיבים האחרים מוטלים בספק, גם המחיר הזול ביותר לא יכפר על כך. עדיף שתשלמו כמה שקלים יותר כדי להימנע ממפח נפש ולגלות בעוד חודש שדבר לא קרה, ואתם חוזרים לאותה נקודה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה